myslife Diary Credit


I LOVE YOU IS ME IN YOUR HEART :)
still using our picture :')
Wednesday, March 28, 2012 | 7:48 PM | 0 comments



gambar nii time lepas lawan handball otw nak balik tengah tunggu bus , tiba-2 member aku suruh amek , so aku tatao nak amek mcm mana member aku suruh tunjuk cover hp . aku pun tunjuk laa . tiba-2 member aku pun cakap sweet wallpaper hp . that time kantoi dengan dorang , HAHA ! bila dorang tanye berapa lama couple aku diam so aku pun bagi tahuu dorang yang picture nii dah lama laa . aku still pakai sbb aku sayang dia. ehh , awak tengok nii ? saya pakai lagi gambar kita tauu . heee , dah nak dekat 2 bulan aku pakai gambar nii aku tk penah tukar and sampai sekarang still pakai . bila lepak je dorang tanya bf ke ? aku just cakap EX-BF je . betul laa kan , hmm . dorang tanya kenapa still pakai if dia ex bf ? aku jawab sebab even dah break hati aku still sayang dia . yesss , JUST ONLY FADHIRUL IRWAN BIN TAJUDIN IN MYHEART 1 AND UNTILL NOW I STILL WAITING HIM BACK BE MINE :/ YOU KNOW WHAT ? I JUST NEED YOU BACK , YOU ARE THE ONE I NEED BIYY :'( I STILL LOVE YOU ! HMM , i tahu sia-2 tunggu you kan sebab i tahu you dah tade perasaan dekat i kan biyy :'( hmmm , i menanges bila you comment pasal CADBUURY tu :'( you buat i engat kenangan kita balik . hmm , sumpah ! i rindu you FAD ! sekarang tade lagi orang nak panggil i TEMUK panggil i HUNN , lepas tu kejot kan i bangun tido . lagi-2 bila otp you msty ejek suara i mcm kartun kan :'( i rindu semua tu ! banyak kenangan dengan you even 2 minggu . i tahu salah i , sebab tuu you tinggal kan i :'( perit nak terima bila you mintak break time tu . yelaa , semalam jumpa esok you mintak break . bagi i tu laa first meet and last meet kita jumpa . :'( gambar dengan you i still simpan . JUST ONLY YOU I LOVE SAYANG AND I STILL WAITING YOU BACK !

Older Post | Newer Post

Love Story - Melly Goeslaw Feat Irwansyah Mp3
Musicaddict.com